Geen watergevecht met brandweer wegens droogte: ‘Zuinig omgaan met drinkwater’
Lekker afkoelen onder de brandweerspuit is er tijdens de hittegolf helaas niet bij. De Amersfoortse brandweer laat weten zuinig te moeten omgaan met drinkwater. Ze werkt daarom niet mee aan watergevechten.
Lees verder