Hoe is het met het Oranjegevoel op de Oranjelaan? ‘Alleen op Koningsdag, dan drinken we hier oranjebitter’
Bijna alle gemeenten kennen wel een Oranjelaan of -straat. Nu het Nederlands elftal scoort op het WK, is dat bij uitstek de plek om de (oranje) vlag te hijsen. Toch? Verslaggever én fan Wichard Maassen op zoek naar het Oranjegevoel in Amersfoort en omgeving.
Lees verder