Regeldruk en te hoge kosten draaien Sinterklaas in Vathorst de nek om: ‘We werken ook nog gewoon, hè’
Sint rijdt hoogstwaarschijnlijk stilletjes aan Vathorst voorbij dit jaar. En dat is pijnlijk, want een paar jaar geleden was de organisatie nog razend enthousiast: ‘noord’ had misschien wel hét sinterklaasfeest van Amersfoort en tienduizenden bezoekers wisten het evenement te vinden. Waarom stopt de organisatie ermee? En wat vindt de wijk er zelf eigenlijk van?
Lees verder